sobota, 4 lipca 2015

Tęcza czy nie

Hejka!
Dzisiaj notka o tolerancji, na którą pomysł mi zasugerowaliście. No wiecie tęcza na profilowe czy nie? Z racji tego, że w USA stały się "legalne" związki homoseksualne. Ustawiając sobie kolorową tęczę na zdjęciu profilowym na swoim Facebooku pokazujemy niby, że jesteśmy tolerancyjni i akceptujemy związki homoseksualne, żeby nie powiedzieć gejów i lesbijki. Natomiast jeżeli ustawiamy sobie na profilowym barwy polskiej flagi pokazujemy niby, że w Polsce nadal są "nielegalne" i  większość Polaków jest nie tolerancyjnych. Tak mi się wydaję, że tak to było z tymi kolorami. Zawsze znajdą się ludzie, którzy mają odmienne zdanie i tak samo jedni tolerują, a drudzy nie. Pamietajmy Polska to nie USA. Nie rozumiem czemu tyle szumu wywołała ta akcja w Polsce skoro to jest w USA. Niech się Polacy przestaną udzielać w akcjach nie związanych z ich krajem. Zmiana barw na profilowym zdjęciu powinno dotyczyć ludzi mieszkających i żyjących w USA, ale nie, bo Polacy zaczęli się bardziej udzielać w tą akcje. Co do mojej tolerancji to jeżeli zobaczyła bym pare homoseksualną to zwróciła bym uwage jeśli migdalili by się, ale jak tam chcą niech sobie tam żyją byle by nie migdalili się publicznie. A tak to niech każdy robi sobie co tam chcę.
Jeżeli popełniłam jakieś błędy lub nie mam racji to przepraszam, ale nikt idealny nie jest. Jeżeli chcecie możecie się na ten temat wypowiedzieć w komentarzach lub prywatnie na e-mail, który podawałam Wam w ostatnim poście. Funkcjonuje również na Twitterze, Instagramie, Asku i tak dalej. Wszystkie linki Wam już podawałam.
Do następnego postu :*
Całuchy Patrycja :*

2 komentarze:

  1. Masz racje Polska to nie USA.
    Według mnie ludzie trochę za ostro reagują na homoseksualistów. Tak na prawdę niczym się nie wyróżniają. Przecież człowiek nie zakochuje się w płci tylko w charakterze. No ale to tylko moje zdanie
    Podoba mi się twój styl pisania. Czekam na następną notkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polska przeważnie za ostro reaguje ;). Ojej dziękuję bardzo przynajmniej wiem, że to pisanie ma jakiś mały sens... ;). Następna notka jutro albo za 2 dni, bo nie wiem jak często dodawać ;P

      Usuń

Tak to ja!

Hej, haj heloł  :D Wbiłam tu tylko na chwilkę, żeby zebrać ludzików w inne miejsce ☺ a więc ja wiem mieszam ciągle mieszam, ale ja tak po pr...