czwartek, 12 listopada 2015

"8 myśli, które miała nie jedna dziewczyna"

HEJKA!!!

Tym jakże optymistycznym akcentem witam Was w kolejnej notce na tym blogu :) Tęskniliście?? Wiem, że nie XD Dzisiaj mam dla Was "8 myśli, które miała nie jedna dziewczyna". Oczywiście jest to napisane jak to według mnie mniej więcej wygląda i proszę się nie potrzebnie nie czepiać :D Bez niepotrzebnego pitolenia zaczynamy!! 

1. "Kur*a dostałam okres... Na pewno się ze mnie śmieją, bo moje spodnie na pewno wyglądają tak"

2. "Idę na randkę/mam wf/ ubieram spódnice/krótkie spodenki... muszę ogolić nogi..."

3. W szkole ściera tablice, stoi przy biurku lub gdziekolwiek tyłem do kogoś.. "Ciekawe czy gapi się na mój tyłek.."

 4. "dlaczego jego oczy zawsze podczas rozmowy schodzą niżej.."

 5. "Dlaczego ta  su*a gadam z moim facetem... zabiję ją..." 



 



 6. "jak połamię paznokcia to naprawdę się wkur*ie...".......................................................................
7. "Nie lubię ćwiczyć na wf, bo zawsze głupio cycki mi skaczą... nienawdze.. mam wrażenie, że wszyscy się patrzą..."
8. "mam super makijaż, super ułożone włosy, a mimo to nie mogę zrobić idealnego selfie"



4 komentarze:

Tak to ja!

Hej, haj heloł  :D Wbiłam tu tylko na chwilkę, żeby zebrać ludzików w inne miejsce ☺ a więc ja wiem mieszam ciągle mieszam, ale ja tak po pr...