poniedziałek, 16 listopada 2015

#prayforParis

Cześć!

Dzisiaj pragnę poruszyć temat (jak chyba już wszyscy) o tym co zdarzyło się przed kilkoma dniami we Francji, a dokładnie w Paryżu...Nie wiem od czego mam zacząć.. od tego, że to straszna tragedia czy od tego, że większość ludzi jest tego winna... Zacznijmy od tego, że to jest przerażające, żeby tyle osób zginęło, bestialsko zamordowani, przez kilka rąk... a dokładnie z rąk terrorystów islamistów... i co dalej chcecie przyjmować uchodźców do Europy? no dobra ktoś może mi powiedzieć, ze przecież nie wszyscy islamiści to terroryście, ale wszyscy terroryści to islamiści... i tak łatka nakłada się na wszystkich poprzez jednostki tak samo jak dla innych krajów Polacy mogą być alkoholikami, złodziejami i nie robami...No dobra możecie twierdzić, że nie wiadomo do końca czy to byli islamiści no tak, ale kto inny krzyczy "Allah Akbar" wysadzając się... no proszę Was... ale, żeby już nie zrzucać wszystko na uchodźców to to jest po części wina Europy czy też poszczególnych państw... Zachciało się przyjmować jakiś obcych? no to mają teraz skutki, że nie mogą się ich pozbyć, ani sobie z nimi poradzić i są zamachy, zabijanie, gwałcenie... Nie wiem czy doszła do Was ta informacja, że na autostradzie w Niemczech uchodźcy powiesili transparent z napisem "Euer kinder werden allah beten orden sterben" co znaczy "wasz dzieci będą modliły się do allaha albo zginą". Ja naprawdę nic nie mam do ludzi, którzy przyjechali tu naprawdę odmienić swoje życie, zacząć wszystko od nowa, uciec od wojny, ale mają przestrzegać praw jakie obowiązują w danym państwie, a nie robią co chcą, bo tak. Jedyne co mnie tutaj bawi to to, że dość duża grupa ludzi przejrzała dopiero teraz na oczy kiedy oni coś takiego odwalają.. Przejrzała teraz, o wcześniej nic takiego niebezpiecznego nie robili... ale jak ludzie zdali sobie sprawę, że zaczyna im się tlić koło dupy to rozumieją, ze islam w Europie nie jest dobrym rozwiązaniem.. Patrzcie na to, że we Francji jest pewna mieszanka ludzi, ponieważ są tam czarnoskórzy itd ale nigdy takiego czegoś nie było... Co mnie jeszcze zastanawia, że w 80% do Europy przyjeżdżają zdrowi, młodzi mężczyźni i naprawdę myślicie, że przyjechali tu w sprawie pokojowej? pozostałą reszta to kobiety z dziećmi, którzy umieją się zachować,,, korzystają z zajęć zorganizowanych itd... Tutaj wkleję Wam relacje z obozu dla uchodźców i przeczytajcie to sobie : http://pikio.pl/wstrzasajaca-relacja-z-obozu-dla-uchodzcow-hitem-sieci/#_=_           Plus do tego dochodziły informacje takie jak różne gwałty i w ogóle, a teraz mają krew tylu ludzi na rękach, znaczy już nie mają, bo się wysadzili w imię allaha... i jeszcze było takie coś, że czepiają się, że w miejscach ich pracy, nauki (kiedy ją zaczęli) wisi krzyż itd... Nie pasuje no to do widzenia żegnam z kraju.... według mnie w ogóle nie powinno ich tu tyle przyjechać, ale jak już przyjechali to niech się zachowują, z resztą jakbyście mieli takie zasady w koranie jak oni to też byście ześwirowali... no tak my korzystamy z Przykazań Bożych itd no dobra, ale nasze zasadą są tak trudne, ze nie wiem... np nie zabijaj...  te zasady to nawet  niewierzący przestrzegają... i niby Allah nie każe zabijać innych tylko każe walczyć z niewiernymi mieczem, słowami, ręakmi i sercem... nie to wcale nie jest zabijanie ludzi... według ich to wszyscy chrześcijanie i inny są niewierzący...  Co do kolorowych profilówek to się nie będe wypowiadać tutaj... Oczywiście możecie mieć inne zdanie na temat tego wszystkiego i możecie mnie hejtować, że jestem nieczuła i nie umiem pomagać bezbronnym ludziom szczerze mam to gdzieś, bo będę utrzymywać swoje stanowisko, dlatego że potrafię go z argumentować. Mam nadzieję, że duża większość ludzi przejrzała na oczy i zaczynają rozumieć z kim mamy do czynienia... tylko szkoda, że kosztem biednych, nie winnych ludzi... Wstawiam Wam tutaj również przepowiednie takiego mistyka dotyczące "III wojny światowej"  http://amerbroker.pl/?go=content&action=show&id=439   Wszelkie pytania, zażalenia do mnie na moich social media... czyli ogólnie jestem na NIE dla uchodźców...

Dziękuję za uwagę....
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ASK.FM 
 http://ask.fm/patrycjasobieja
INSTAGRAM
 https://instagram.com/hi_patrycja14/
TWITTER
 https://twitter.com/paciarka14
E-MAIL
darklady15@interia.pl
TUMBLR
 http://paciarka14.tumblr.com/
SNAPCHAT
 darklady112

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Tak to ja!

Hej, haj heloł  :D Wbiłam tu tylko na chwilkę, żeby zebrać ludzików w inne miejsce ☺ a więc ja wiem mieszam ciągle mieszam, ale ja tak po pr...