środa, 4 listopada 2015

Ulubieńcy października

Yoł, yoł, yoł!! :D

Dzisiaj kolejny post z serii ulubieńców :D Cieszycie się? dobra wiem, że nie XD jak co miesiąc najwięcej będzie piosenek, także do roboty!! :D

WYDARZENIE: 

nic szczególnego się nie działo, ale mogę do tego zaliczyć spotkania ze znajomymi :D

PIOSENKI:

Ellie Goulding- On my mind
Ellie Goulding ft Calvin Harris- Outside
Ellie Goulding ft Major Lazer - Powerful
Feder ft Lyse- Goodbye 
Tede- melo inferno
Forever young (<3)
Szparap- Hermiona vs smerfetka
Piosenka absolwenta (<3) 
Dorian. La Tormenta de arena (piosenka z filmu "Trzy metry nad niebem" <3)
 Tede, Micheal Kors feat Abel prod. Sir mich- Vanillahajs 2015
Stachurski & BBX- kieliszki 

KOSMETYK:

Płyn micelarny z Garniera, o którym opowiem więcej w oddzielnej notce, także czekajcie :D

 APLIKACJA:

kolejny raz Snapchat :D i jeszcze taka niespodzianka czyli założyłam dla Was specjalnie snapa, także jak chcecie to możecie dodawać, moja nazwa to "darklady112"

NAPÓJ:

Pierwszy raz kupiłam ten smak i naprawdę jest dobry :D 

 JEDZENIE:







 























 

  W tym miesiącu według mnie jest dużo ulubieńców :D Postarałam się haha XD Ja się teraz z Wami żegnam także do zobaczenia :* Trzymka :* <3 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Tak to ja!

Hej, haj heloł  :D Wbiłam tu tylko na chwilkę, żeby zebrać ludzików w inne miejsce ☺ a więc ja wiem mieszam ciągle mieszam, ale ja tak po pr...