wtorek, 26 maja 2015

Dzień Matki

Dzisiaj 26 maja obchodzimy Dzień Matki. Nie zapomnijcie złożyć życzenia Waszej mamie! Nikt tu nie mówi, że prezent musicie kupować, dla niej napewno bardziej liczą się miłe słowa i pamięć. Przypomnijcie sobie te wszystki sytuacje, w których ona z Wami była. Pierwsze kroki, pierwsze słowa. Jakiekolwiek choroby, na które zachorowaliście i jeżdżenie po lekarzach. To martwienie się kiedy tylko wyjdziecie z domu czy nic Wam się nie stało. Mimo tego, że nie raz irytuje Nas ta opiekuńczość jednak jest to miłe, że kogokolwiek obchodzi Nasz los. Nie toleruję braku szacunku do swojej mamy jakże do swojego taty. Zanim powiesz na nich "mój stary", "moja stara" albo zaczniesz ich ranić swoimi słowami pomyśl sobie wtedy, że to oni zawsze byli przy Tobie, zawsze Cię wspierali, martwili się i stworzyli oraz gdyby nie oni nie byłbyś w tym miejscu, gdzie jesteś teraz. Wracając do naszej kochanej mamy: okazuj jej szacunek, bo to ona Cię urodziła i wychowała Cię.
Pomyśl sobie co jeszcze ta kobieta zrobiła dla Ciebie....
Pozdrawiam Patrycja :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Tak to ja!

Hej, haj heloł  :D Wbiłam tu tylko na chwilkę, żeby zebrać ludzików w inne miejsce ☺ a więc ja wiem mieszam ciągle mieszam, ale ja tak po pr...