piątek, 29 maja 2015

Moja opinia o....

Hejka! Dzisiaj przychodzę z opinią na temat, telefonu,który posiadam jaki jest LG G2 MINI. Z takich podstawowych informacji, które znajdziecie wszędzie to jego przekątna ekranu wynosi 4.7, android to: android 4.4 Kikat i jego pamięć wynosi 1GB Ram, 8 GB. Mam ten telefon od listopada i nigdy nie zdarzyło się, żebym na niego narzekała. Działa płynnie, nie zacina się. Jest w stanie pomieścić bardzo dużo aplikacji sama mam około 23, czuję się jakbym chodziła z małym komputerkiem w kieszeni. Zdjęcia,które robi są wyrażne i dobre jakościowo. Jak dla mnie ten telefon nie ma żadnych jak dotychczas wad. Jego kupno to była jedna z moich super życiowych decyzji :P. Ma też moduł gps i wiele innych funkcji, którymi może się pochwalić. Przedni aparat ma mnie megapikseli niż ten z tyłu jednak również są ładne. Co do wytrzymałości baterii,jak w każdym nowym, dotykowym telefonie, zależy co się na nim robi i jakie jest jej zużycie. Przed wyborem jego kupna czytałam wiele opinii na jego temat i oczywiście wszystkie były pozytywne. Moja opinia również jest pozytywna. Jeżeli chcielibyście jeszcze zapytać właśnie o ten telefon jestem otwarta na pytania.


To chyba na tyle mojej opini ;-) Pozdrawiam Patrycja :-* 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Tak to ja!

Hej, haj heloł  :D Wbiłam tu tylko na chwilkę, żeby zebrać ludzików w inne miejsce ☺ a więc ja wiem mieszam ciągle mieszam, ale ja tak po pr...