wtorek, 26 maja 2015

"Tag 100 pytań, których nikt nie zadaje"

Siemka! Z racji tego, że bardzo, ale to bardzo spodobały mi się tagi i pytania związane z nimi postanowiłam znowu opublikować jeden z tagów. Nosi on nazwę taką samą jak w tytule czyli "Tag: 100 pytań, których nikt nie zadaje". Oczywiście przypominam, że swoje pytania można mi zadawać na asku, którego linka już podawałam lub po prostu w komentarzach. Mam jeszcze do Was prośbę, bo zrobiłam ankietę, która jest na samym dole bloga albo bezpośrednio pod jakimkolwiek postem  z pytaniem czy on Wam się podoba i trzeba wybrać tam odpowiedż. Macie na to czas chyba do 2 czerwca. Prosiłam bym każdego kto tutaj czasem zagląda po prostu zagłosować. Dla Was to nic, tylko jedno kliknięcie, a dla mnie to mega, mega uciecha. Oprócz tego chcę sprawdzić czy warto dalej prowadzić tego bloga, bo jakby się nikomu nie podobał to bym go sobie nadal prowadziła, ale nie publikowała lub po prostu usunęła, czego bym nie chciała. Myślę, że zrozumieliście o co mi chodzi :) :) Z góry dziękuję :* :* Bez zbędnego przedłużania zacznijmy tag. :)
1. Najlepsza rzecz jaka Ci się przytrafiła w życiu?
Myślę, że kilka było takich rzeczy i nie umiem się zdecydować.
2. Śpisz przy zamkniętej czy otwartej szafie?
 Przy zamkniętej.
3. Czy zabierasz szampony i odżywki do hotelu?
Nie.
4. Czy musisz być cała przykryta kołdrą?
Nie nie muszę.
5. Czy kiedykolwiek ukradłaś znak drogowy?
Hahaha nie, nie zdarzyło mi się.
6. Czy wycinasz kupony, ale później z nich nie korzystasz?
Problem w tym, że nie wycinam.
7. Czy wolałabyś zostać zaatakowana przez niedźwiedzia czy przez rój pszczół?
Trudny wybór, ale wybiorę chyba rój pszczół.
8. Czy lubisz używać karteczek naklejanych?
Są mi one obojętne.
9. Czy masz piegi?
Nie.
10. Czy zawsze uśmiechasz się do zdjęć?
 Praktycznie zawsze.
 11. Co wkurza cię co niekoniecznie wkurza innych?
  Nie wiem na przykład jak jakaś osoba często się pyta o coś typu 10 minut o jedna rzecz i cały czas to samo pytanie i chyba jeszcze inne rzeczy mnie wkurzają.
12. Czy kiedykolwiek liczyłaś swoje kroki podczas spaceru?
  Czasem tak..
13. Czy kiedykolwiek załatwiałaś się w krzakach?
  Kiedyś tak.
14. Czy kiedykolwiek robiłaś grubszą sprawę w krzakach?
  Nie tego raczej nie.
15. Czy kiedyś tańczyłaś bez muzyki?
Tak.
 16. Czy gryzłaś swoje długopisy/ołówki?
  Tak.
17. Z iloma osobami spałaś w tym tygodniu?
A poduszka się liczy? bo jak nie to z nikim.
 18. Jaki jest rozmiar Twojego łóżka?
  Nie wiem, jakie jest dokładnie.
19. Piosenka tygodnia.
Za dużo ich.
20. Czy podobają ci się faceci ubierający się na różowo?
 Chyba nie.
21. Czy nadal oglądasz bajki?
  Raczej nie.
22. Jaki jest Twój najmniej ulubiony film?
 Nie pamiętam.
23. Gdzie zakopałabyś znaleziony skarb?
 Nie mogę Wam powiedzieć, bo będziecie wiedzieć gdzie go szukać :P
24. Co pijesz najczęściej do obiadu?
  Woda mineralna.
25. Ulubiony sos do nagetsów?
  Byle by był dobry.
26. Jaka jest Twoja ulubiona potrawa?
  Żeby to jedna.
27. Jakie filmy możesz oglądać w kółko i nadal kochasz?
Też ich dużo.
  28. Ostatnia osoba którą pocałowałaś lub która Ciebie pocałowała?
  Chyba moja mama.
29. Czy byłaś kiedyś w harcerstwie?
  Tak bardzo chciałam, ale nie byłam.
30. Czy kiedykolwiek pozowałaś nago w magazynie?
  Nie.
31. Kiedy ostatnio pisałaś do kogoś list na papierze?
   Nie pamiętam.
32. Czy potrafisz wymienić olej w samochodzie?
  Nie, taki zdolności to nie posiadam
 33. Czy kiedykolwiek dostałaś mandat za przekroczenie prędkości?
Nie prowadzę auta.
  34. Czy kiedykolwiek zabrakło Ci benzyny?
   Nie prowadzę auta.
 35. Ulubiony rodzaj kanapki?
Masło, ser żółty, sałata i rzodkiewka
  36. Co najbardziej lubisz jeść na śniadanie?
     Rzadko jem śniadania.
37. Kiedy chodzisz spać?
     Jak nie muszę wstawać do szkoły to koło 2-3 a tak to koło 23-24.
38. Czy jesteś leniwa?
     Sama nie wiem.
39. Za co przebierałaś się na bale w przedszkolu?
     Nie pamiętam.
40. Jaki jest twój chiński znak zodiaku?
      Teraz sprawdziłam i jest to smok.
41. W ilu językach mówisz?
      Uczę się angielskiego, polskiego i niemieckiego, także można powiedzieć, że mówię tymi językami obcymi.
 42. Czy prenumerujesz jakiś magazyn?
   Już przestałam.
43. Lego czy lincoln lego?
    ?
44. Czy jesteś uparta?
    Tak.
45. Leno czy Letterman?
      Nie mam bladego pojęcia o kogo chodzi. xD
46. Czy oglądałaś kiedyś seriale?
      Tak
47. Czy boisz się wysokości?
      Nie mam lęku wysokości, ale niekiedy się boję.
48. Czy śpiewasz w samochodzie?
      Nie, bo inni słyszą.
49. Czy lubisz śpiewać pod prysznicem?
      Nawet tak.
 50. Czy lubisz tańczyć w aucie?
Jak można tańczyć w aucie?
   51. Czy używałaś broni?
      Nie..
52. Kiedy ostatnio robiłaś zdjęcie u fotografa?
      Rok albo dwa lata temu.
 53. Czy uważasz, że musicale są kiepskie i tanie?
      Nie mam zdania.
54. Czy święta są dla Ciebie stresujące?
      Nie.                                                                                                                                                  55. Czy kiedykolwiek jadłaś pierogi?
      No to raczej. Uwielbiam.
56. Ulubione ciasto owocowe?
      Wszystkie, byle by dobre było xD                                                                                                  57. Kim chciałaś być w dzieciństwie?
      Fryzjerką?
58. Czy wierzysz w duchy?
      Sama nie wiem.                                                                                                                               59. Czy miałaś kiedyś uczucie Déjà vu?
     Bo to raz.
60. Czy bierzesz codziennie witaminy?
      Nie.
61. Czy nosisz kapcie?
      Chyba tak.
62. Czy nosisz szlafrok?
      Nigdy..
63. W czym śpisz?
      Najczęściej w piżamie.
64. Pierwszy koncert?
      Nie wiem.                                                                                                                                             65. Superpharm, natura czy rossmann?
      Wszystkie.
66. Nike czy adidas?
      Nike.                                                                                                                                                     67.  Cheetos czy fritos?
       Nie wiem.
68. Orzeszki czy nasiona słonecznika?
      Obydwa.
69. Czy słyszałaś o grupie Très Bien?
      Nie słyszałam.
70. Czy brałaś lekcje tańca?
      Nie
71. Jaki zawód wyobrażałaś sobie wykonywany przez rodzeństwo?
      Żadnego sobie nie wyobrażałam.                                                                                                     72. Umiesz zwinąć język w rurkę?
      Oczywiście.
73. Czy kiedyś wygrałaś konkurs ortograficzny?
      Nie, bo nie brałam udziału.
74. Czy kiedykolwiek płakałaś ze szczęścia?
      Raczej ze śmiechu.                                                                                                                           75. Czy masz płyty gramofonowe?
      Nie.                                                                                                                                                   76. Czy masz gramofon?
      Nie.                                                                                                                                                  77. Czy palisz kadzidełka?
      Nie.
78. Czy kiedykolwiek byłaś zakochana?
      Jasne.
79. Jaki koncert chciałabyś zobaczyć?
      Najlepiej każdy.
80. Ostatni koncert jaki widziałaś?
     Nie było chyba żadnego.
81. Gorąca czy zimna herbata?
      Gorąca.
82. Cukier czy słodzik?
      Cukier.
83. Jak dobrze potrafisz pływać?
     Pół na pół.
84. Czy potrafisz wstrzymać oddech bez zatykania nosa?
      Jasna sprawa.                                                                                                                                        85. Czy jesteś cierpliwa?
      Zależy w jakich sytuacjach.                                                                                                               86. DJ czy zespół na wesele?
      Zespół.
87. Czy kiedykolwiek wygrałaś jakiś konkurs?
      Nie wiem w sumie.                                                                                                                           88. Czy miałaś kiedyś operację plastyczną?
      Nie.
89. Wolisz czarne czy zielone oliwki?
      Nie jadłam.
90. Czy umiesz szyć/wyszywać?
      Umiem.                                                                                                                                                 91. Najlepsze miejsce na kominek?
      Salon.
92. Chcesz wyjść za mąż?
      Chcę, ale ja uważam,że nigdy nie znajdę męża, bo się nikomu nie spodobam... :)                        93. Jeśli masz męża, jak długo jesteście małżeństwem?
      Nie mam męża.
94. W kim podkochiwałaś się jak byłaś w liceum?
      Jeszcze nie byłam w liceum.
95. Czy dążysz do celu `po trupach`?
      Możliwe
96. Czy masz dzieci?
     Nie mam.
97. Czy chcesz mieć dzieci?
      Jakbym mogła to bym chciała.                                                                                                             98. Ulubiony kolor?
      Turkusowy,niebieski,szary,fioletowy i chyba czarny.
99. Tęsknisz za kimś teraz?
     Chyba nie.                                                                                                                                           100. Czy chodzisz na fitness?
    Nie. 

 To już na tyle w dzisiejszym tagu, mam nadzieję, że Wam się spodobał i mam nadzieję, że zagłosujecie w mojej ankiecie, o której wspominałam na samym początku.
Pozdrawiam Patrycja :*

4 komentarze:

  1. Fajny blog, czekam na dalsze posty i polecam :) caluski :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Blog ,który naprawde mi się spodobał -oby tak dalej ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za mega pozytywne komentarze :-* będę się starać,żeby było tak dalej :-*

      Usuń

Tak to ja!

Hej, haj heloł  :D Wbiłam tu tylko na chwilkę, żeby zebrać ludzików w inne miejsce ☺ a więc ja wiem mieszam ciągle mieszam, ale ja tak po pr...