poniedziałek, 25 maja 2015

Polska

Hejka! W dniu wczorajszym (24 maja) odbyła się II tura wyborów prezydenckich. Prezydentem został wybrany Andrzej Sebastian Duda. Postanowiłam napisać kilka informacji na temat nowego prezydenta.
Andrzej Sebastian Duda urodzony 16 maja 1972 roku w Krakowie. Polski polityk i prawnik.
2006-2007- podsekretarz stanu w Ministerstwie sprawiedliwości.
2007-2010- podsekretarz stanu w Kancelarii Prezydenta Lecha Kaczyńskiego.
Zdał maturę w 1991 w klasie humanistycznej II Liceum Ogólnokształcącego im. Króla Jana III Sobieskiego w Krakowie.
 Początek 2005 rok przyniósł  mu stopień naukowy doktora nauk prawnych. W póżniejszych miesiącach, tego samego roku założył własną kancelarię prawną.
Teraz o trochę o życiu rodzinnym. Od 1994 jest żonaty z Agatą Kornhauser-Dudą, która uczy języka niemieckiego w tym samym liceum, do którego uczęszczał Andrzej Duda. Mają również córkę Kingę urodzoną w 1995 roku.
Myślę, że w skrócie przybliżyłam Wam postać nowo wybranego prezydenta.
Pozdrawiam Patrycja :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Tak to ja!

Hej, haj heloł  :D Wbiłam tu tylko na chwilkę, żeby zebrać ludzików w inne miejsce ☺ a więc ja wiem mieszam ciągle mieszam, ale ja tak po pr...