niedziela, 31 maja 2015

Askowe fejmy

Siemka! Dzisiaj chciałam pogadać raczej napisać o askowych fejmach. Ask.fm jak sama nazwa wskazuje służy do zadawania pytań. Nie wiem skąd wzięła się ta moda "fejmu" na asku. Fejm z angielskiego oznacza osobę, która jest popularna, rozpoznawalna. Nie wiem również jak oni wybili się na asku... Niektóre imiona i nazwiska z aska są znane, niczym gwiazdy, w całej np. Polsce z nieokreślonych przyczyn. Mają miliony lajków, obserwatorów lub zaproszeń do znajomych na facebooku lub dużo nie przyjętych. Sama bardzo nie lubię określenia "fejm". Jedno pytanie, które zawsze mnie ciekawiło na czym oni się tak wybili? Przecież to normalni ludzie jak wszyscy... Traktują ich potem jak gwiazdy lub coś takiego. Póżniej wielkie hejty lub obiektywna krytyka, że gwiazdorzą, ale pamiętajcie, że to Wy ich tak kreujecie... Ale zastanówmy się czy taka "popularność" lub ta inna jest na prawdę taka super, jeśli pamiętajcie macie małą prywatność i jesteś często zaczepiany na ulicy. To chyba tyle, bo nie wiem czemu nie mogę nic innego napisać. Możecie w komentarzach lub gdziekolwiek na moich stronach, które Wam podałam napisać swoją opinie. Nie tylko na ten temat, lecz na jakikolwiek, możecie zaproponować jaką notkę chcielibyście tu widzieć lub skomentować taką, która już się tutaj znajduje....;)
Pozdrawiam Patrycja :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Tak to ja!

Hej, haj heloł  :D Wbiłam tu tylko na chwilkę, żeby zebrać ludzików w inne miejsce ☺ a więc ja wiem mieszam ciągle mieszam, ale ja tak po pr...