sobota, 23 maja 2015

Tag: "50 przypadkowych pytań o mnie"

Siemka! :) Przychodzę dzisiaj do Was z tym tagiem ,żebyście dowiedzieli się o mnie trochę więcej. Oczywiście swoje pytania mozecie zadawac na moim asku,którego juz podawałam, ale podam go jeszcze raz. Oto on: https://m.ask.fm/patrycjasobieja No to zaczynamy pytania
1.Rzecz, bez której nie możesz wyjść
                       z domu?
-Napewno to telefon i pieniądze
2.Ulubiony sklep z ciuchami?
-New yorker,reserved i chyba tyle
3.Czy lubisz pływać?
-Raczej tak dopóki czuję grunt pod nogami
4.Masz jakieś fobie?
-Wydaję mi się, że nie
5.Pijesz kawę?
-Nie
6.Co robiłaś o 24?
-Chyba robiłam coś na telefonie
7.Czy w odległości 3 metrów od Ciebie jest coś różowego?
-Raczej nie
8.Często piszesz smsy?
-Nie, bo nigdy nie mam kasy na koncie, więc pisze na portalach społecznościowych typu facebook
9.Czytasz książki?
-Zależy czy mi się podoba, przyznam, że czytanie lektur nie idzie mi zbyt dobrze
10.Masz duży pokój?
-Mały nie jest, taki średni
11.Kiedy masz urodziny?
-15 maja
12.Jakich piosenek słuchasz?
-Jakie wpadną mi w ucho
13.O której chodzisz spać?
-O której mi się za chce :)
14.Malujesz paznokcie?
-Tak
15.Twoje największe marzenie?
-Bo to jedno
16.Co lubisz robić?
-Napewno nie lubię się nudzić
17.Jesteś leniem?
-Sama nwm
18.Czego się boisz?
-Przyszłości, węży i żab
19.Umiesz śpiewać?
-Lubię, ale nie umiem
20.Zjadłabyś cytrynę?
-Nigdy nie próbowałam
21.Facebook vs Twitter?
-Facebook
22.Trzy ulubione strony internetowe?
-Facebook, You tube i nie wiem czy Snapchat sie tutaj zalicza czy jako aplikacja raczej
23.Ulubiona piosenka?
-Nie jedna
24.Dużo śpisz?
-Jak mam szkołę to raczej nie
25.Oglądasz mecze? Jakie?
-Jak mnie zainteresuje to tak. Piłki nożnej albo siatkówki
26.Ulubiony sportowiec?
-Cała drużyna polskiej reprezentacji mężczyzn
27.Masz jakieś hobby?
-Jednym z nich jest gra w siatkówkę
28.Jesteś lubiany w swojej klasie?
-Nie wiem co inni o mnie sądzą i czy mnie lubią :)
29.Masz skypa?
-Tak mam
30.Co lubisz pić?
-W sumie to chyba lubie wszystko typu soki, wode mineralna
31.Ulubiony owoc?
-Owoce raczej lubie wszystkie, a nie nie lubie ananasa
32.Czego nie lubisz w ludziach?
-Chamstwa, wyśmiewania sie z innych, wywyższania się, dwulicowość
33.Zbierasz coś?
-Raczej nie chyba, że kase
34.Ilu masz znajomych na facebooku?
-376, ale niektórych tych co znam po prostu nie mam w znajomych
35.Lubisz jak robi Ci się zdjęcia?
-Jak ładnie wychodzę to tak
36.Masz jakieś przezwisko/ksywę?
-Wydaję mi się, że nie
37.Masz rodzeństwo?
-Tak starszą siostrę
38.Lubisz chodzić do szkoły?
-Jako budynek, gdzie są znajomi i są tam śmieszne sytuacje i takie tam to lubię, ale jeśli chodzi o te sprawdziany, kartkówki to nie
39.Malujesz się?
-Tylko rzęsy
40.Rozpuszczone czy spięte włosy?
-Częściej chodzę w spiętych, bo moje włosy nie zawsze się układają, ale w rozpuszczonych też lubię
41.Kolor ścian w pokoju?
-Brązowy
42.Co najczęściej oglądasz na you tubie?
-Vlogerów, teledyski piosenek w sumie to wszystko
43.Jesteś wolna?
-Jeśli chodzi tu o związek to tak
44.Jakie masz teraz włączone strony?
-Jestem na telefonie, więc blogger i messenger
45.Jaki jest ostatni sms wysłany przez Ciebie?
- "Okejka" :D
46.Jakie jest Twoje ostatnie połączenie?
-Przyjaciółka
47.Jaki kolor koszulki masz na sobie?
-Czarny
48.Co robiłaś wczoraj o tej godzinie?
-Siedziałam z przyjaciółką
49.Najgorszy przedmiot w szkole?
-Informatyka... i ja tak średnio umiem geografie
50.Ile w dzień pracy zajmuje Ci się wyszykowac?
-Myślę, że w jakąś godzine

Mam nadzieje, że dowiedzieliście się o mnie czegoś więcej i taka forma spodoba sie. Pamiętajcie, że swoje pytania możecie zadawać na asku! Pozdrawiam Patrycja ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Tak to ja!

Hej, haj heloł  :D Wbiłam tu tylko na chwilkę, żeby zebrać ludzików w inne miejsce ☺ a więc ja wiem mieszam ciągle mieszam, ale ja tak po pr...