niedziela, 24 maja 2015

Wygląd vs charakter

Siemaneczko! Przychodzę z notką na temat, której zdania są podzielone mianowicie: "Co ważniejsze wygląd czy charakter". Prawie całe społeczeństwo mówi, że wygląd nie ma znaczenia, liczy sie wnętrze. Tak mówią, a większość z nich myśli zupełnie inaczej. Twierdzą tak, żeby nie wyjść na chamów nie dostrzegających większych wartości. Z całym szacunkiem do ludzi, którzy otwarcie to przyznają, bo taka faktycznie jest prawda. Ludzie to wzrokowcy. Wyobrażmy sobie, że chłopak podchodzi do obcej mu dziewczyny, by po prosić ją o numer telefonu. Wcale nie wie jaki ma charakter, lecz spodobał mu się jej wygląd. Mądre zdanie pasującego do tego tematu to "wyglądem przyciągnij, charakterem zatrzymaj". Mimo tego, że ten wygląd niby jest ważny należy pamiętać, że zmienia się on z biegiem lat, a charakter raczej nigdy. Następne zdanie, powiedzenie "nie oceniaj książki po okładce". Myśle, że uświadomicie sobie jak jest w Waszym przypadku po przeczytaniu tego posta, mam nadzieje, że Wam coś uzmysłowiłam i nie będziecie już tak wierzyć w "bajki" społeczeństwa związane z tym tematem. Ps. Kto może niech idzie zagłosować w II turze wyborów prezydenckich (kto chce i może), żeby potem nie było zbędnego narzekania kogo wybrali na prezydenta i jak ten kraj jest zły z tą władzą i takie tam ^^.
Pozdrawiam Patrycja :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Tak to ja!

Hej, haj heloł  :D Wbiłam tu tylko na chwilkę, żeby zebrać ludzików w inne miejsce ☺ a więc ja wiem mieszam ciągle mieszam, ale ja tak po pr...