sobota, 23 maja 2015

Początek

Wszystko po kolei...

Witam wszystkich na moim pierwszym,jak dotychczas blogu. Bardzo się cieszę,że "wiatr przywiał Was" akurat tutaj. Więc..... Mam na imię Patrycja,mam 15 lat,postanowiłam założyć bloga. Co prawda już od dłuższego czasu miałam założyć kanał na you tube ,lecz myśl, że mogą mnie tam nie zaakceptować i zacząć hejtować  wzięło górę i postanowiłam założyć bloga. Myślę,że mój blog spodoba Wam się, przynajmniej mam taką nadzieję. Natomiast jeśli uznacie,że po prostu się tu nie nadaje skończę go prowadzić,choć nie chciałabym tego,ponieważ już mi się podoba prowadzenie go ,ale wybór należy do Was :) Co do tematyki mojego bloga to będzie różnorodna ,tak żeby każdy znalazł coś dla siebie. Kiedy bedzie Was tu więcej ,bo to dopiero pierwszy post czyli praktycznie Was tutaj nie ma, uzgodnimy razem jakie chcielibyście widzieć tematy ,posty tutaj. To chyba na tyle co chciałam tutaj na razie napisać ,a i liczę na wyrozumiałość bo dopiero zaczynam. Pozdrawiam Patrycja :)   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Tak to ja!

Hej, haj heloł  :D Wbiłam tu tylko na chwilkę, żeby zebrać ludzików w inne miejsce ☺ a więc ja wiem mieszam ciągle mieszam, ale ja tak po pr...